תמר ואבישי: הבעיה שלנו היתה רגילה – הוצאות גבוהות מידי, וחוסר ניהול. לא אהבנו להתעסק עם המספרים. השיטה של קובי עובדת כמובן, אבל זה מצריך שינוי באורחות החיים. זה הפחית את אי-הוודאות והפחד, והפך אותנו ממתנהלים – למנהלים.
קיבלנו עליו המלצה, נפגשנו, התרשמנו ממנו, וישר יצאנו לדרך. קובי מכיר את החומר ויודע על מה הוא מדבר, ויודע איפה אנחנו עלולים ליפול, ומה חשוב לנו ואסור לנו לוותר על זה. הוא נכנס בעדינות לקרביים של סדרי העדיפויות שלנו, וידע להוביל אותנו נכון.
הנוכחות של קובי והמתודולוגיה בשיטה שלו מונעים ויכוחים, התנצחות, ומתחים שהיו יכולים להיות בין בני הזוג, בשעה שצריכות להתקבל החלטות לא נוחות.
התהליך עלה אלפי ₪, אבל גם אם הוא היה עולה כפול ויותר – זה היה שווה. היינו צריכים את זה, וזה השיג את התוצאות שרצינו. התשלום עבור השירות הפך אותנו, וגם את קובי למחויבים, ורצינו את התוצאות. קובי היה מחויב וזמין בכל מובן, וניהלנו שיחה אנושית ואמיתית על החיים, ולא רק מתודולוגיה יבשה.


